Throwback to Amsterdam

13.7.2017

IMG_9807

IMG_0019

IMG_7121

IMG_7114

IMG_9724

IMG_0027-2

IMG_9745

IMG_0130

IMG_9996

IMG_0100-3

Tiedättekö, tuntuu hassulta katsella näitä kuvia, sillä tuntuu siltä kuin Amsterdamin reissusta olisi jo ikuisuus. Kesä on vierähtänyt ihan tosi nopeasti, mutta niinhän se kai aina meneekin. Olen tähän mennessä viikonloppuisin ollut melko aktiivinen - on ollut Ruisrockia, saaristokierrosta (siitä lisää aivan pian) sekä juhannuksen viettoa. Ja arkipäivien ilona on ollut toinen toistaan hauskempia ilta-aktiviteetteja sekä kesätyö, joka on haastanut minua ennennäkemättömällä tavalla, mutta toisaalta tuonut oppia ja kokemusta, josta olen niin kiitollinen. Jäi päivä ylitöiksi tai ei, olen poistunut lähes poikkeuksetta onnellisena hymyillen - kyllä mä olen oikealla alalla!

Tästä on hyvä jatkaa.

Lähetä kommentti

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne