VUOSI 2016

31.12.2016

Kollaasit


Tänä vuonna olen ottanut askeleita. Eri suuntiin. Eri paikkoihin. 

Pimeisiin, valoisiin, vieraisiin, synkkiinkin.

Vasta nyt vuoden lopussa tuntuu siltä, että uskallan hiljaa raotella verhoa ja katsella itseäni peilistä. Laskea jännittyneet hartiat ja hengittää.

Ikkunasta ulos katsoo sama keho, erilaiset ajatukset. Tyyppi, joka haluaisi elää tässä hetkessä, maadoittaa itsensä,  tuntea, katsella ja tunnustella tunteitaan myötätuntoisesti, oppia tuntemaan itsensä ja hyväksymään itsensä.

Tyyppi, joka ei halua paeta, vaan kohdata. 

Sanoista tekoihin on pitkä matka, jonka olen jo aloittanut. Olen kiitollinen kuluneesta vuodesta ja kaikesta, mitä olen sen myötä oppinut. Olen kiitollinen ihmisistä, joiden kanssa olen saanut tuntea ja viettää aikaa. Hetket ovat pieniä kultahippusia, unohtumattomia. Monet hetket ovat tänä vuonna koskettaneet syvästi, sillä olen antanut niiden tulla luokseni. Monesti olen kuitenkin myös torjunut, kieltäytynyt näkemästä. 

Rakkaus on elämän juju, etenkin oman itsensä rakastaminen. Tunteet ovat vain hetkellisiä tiloja, eivät koko totuus. On antauduttava muutokselle, on päästettävä irti. 

Jokaisen matka on erilainen, mutta yhtä arvokas. 

Uusi vuosi 2017, opettakoon se meille lempeästi elämästä!



4 kommenttia

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne