Kuvia viime päiviltä

4.11.2016

IMG_6182

IMG_6188

Heippa taas (vierähtipä tässä tosiaan tovi)!

Mulla ei viime aikoina ole ollut ihan kauheasti kirjoitettavaa, sillä olen luovinut kiireen ja muutoksen keskellä. Ihan sopivan tehokkaasti olen kuitenkin onnistunut opiskelemaan, olemaan, menemään ja kotoutumaan, mutta onhan tässä vielä paljon kaikkea. Jollain tavalla olen myös tullut itsetietoisemmaksi siitä, mitä täällä jaan, ja se tuntuu hieman rajoittavan tätä harrastusta. Oikeasti kirjoittaminen on minulle keino tulkita omia tunteitani ja tapa laittaa asiat, tapahtumat ja ajatukset minulle konkreettisempaan muotoon. Monesti kirjoittamalla olenkin saanut päässä risteilevät sata ja yksi hajanaista ajatusta hieman paremmin käsiteltäviksi, puhumatta siitä, että kirjoittaminen pakottaa istumaan alas ja rauhoittumaan.

Viime aikoina mulla ei myöskään ole ollut niin paljon inspiraatiota valokuvata, vaikka se onkin yksi rakkaimmista harrastuksistani, ja syy, miksi tätä blogia pidän. Ensisijaisestihan tämä on ollut paikka, johon olen voinut jakaa kuvaustuotoksiani ja ehkä vähän leikekirjamaisesti taltioida elämääni.

Mutta, tänään aurinko paistaa, ja tänään halusin tulla jakamaan muutaman viime päivinä ottamani kuvan. Radiologian tentti on ohi, ja kohta lähden suunnistamaan kohti kurssimme järjestämiä kirurgian bileitä. Olen ensimmäistä kertaa mukana koristeluryhmässä, ja olen oikeastaan tosi tosi innoissani siitä, millaiset puitteet saamme illan bileille pystytettyä! Whiiii.

Ihanaa perjantai-iltaa <3

IMG_6191

IMG_6186

IMG_6179

2 kommenttia

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne