Sveitsi-video

14.10.2016

Oon taas pitkän tauon jälkeen päässyt videoiden makuun, ja todella nauttinut touhusta - aivan kuten aikaisemmillakin kerroilla. Muuten aikaa on jäänyt todella vähän blogihommiin tai laiskotteluun, mutta eipä toisaalta ole ollut tylsääkään. Luulen, että seuraavaksi tartun Italia-videoiden kimppuun, kun nyt kerta olen vauhtiin päässyt.

Mitäs tykkäätte? Petyn joka kerta reissun jälkeen videoita katsellessa, kun ei se käsi ollutkaan niin vakaa kuin olin kuvatessa kuvitellut. :D Tripod huudettu!

p.s. muistakaa vaihtaa laatu HD:ksi!


4 kommenttia

  1. Vau mitä maisemia, varmaan loistoreissu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä! olin ekaa kertaa yksin reissussa, että siinäkin mielessä oli mulle tosi spesiaalireissu :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mukava kuulla :) Ja jos videon maisemat miellytti silmää, niin livenä nuo paikat on tosiaan vielä ihan omissa sfääreissään!

      Poista

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne