Kuulumisia

16.10.2016

IMG_6058

Hei taas,

oon nyt matkalla Poriin. Seuraava viikko menee siis kirurgian hajautuksen parissa, ja luvassa on mitä luultavimmin ainakin urologiaa ja iltapäivystys radiologian parissa. Oon oikeastaan aika innoissani, koska (aina välillä) on hauskaa kämpätä kurssikavereiden kanssa, ja oppimisympäristönä Pori oli ainakin sisätautien perusteella aivan huikea!

Saa taas eksyä Satakunnan keskussairaalan kellarikerroksessa ja etsiä tietään eri poliklinikoille, leikkaussaleihin ja päivystykseen. Tuntuu, että mun suuntavaisto katoaa aina aivan totaalisesti, kun kuljen sairaaloiden kellareissa pitkiä käytäviä pitkin. Mut haahuilu on kivaa (ja päätin äsken et se on ihan okei)!

IMG_6054

Kyllä tää elämä on muutenkin aina välillä ihan ihmeellistä haahuilua! (ja se on okei)

Eiks vaan?

IMG_6062

Kirurgian kurssi on tähän mennessä sujunut selkeästi odotettua paremmin. En uskonut kiinnostuvani kirurgiasta, mutta toisin on käynyt. Opetuskierrot ovat olleet opettavaisempia kuin olin kuvitellut, käsillä tekeminen ei enää pelota vaan kiinnostaa, ja kyllä mä oon kerennyt ihan hyvin myös lukemaan.

Kirran sivussa oon onnistunut kiinnostumaan myös radiologiasta. Ne mustavalkoiset keuhkoröntgenkuvat, jotka ennen näyttivät joko epäilyttävän sotkuisilta tai epäilyttävän normaaleilta, mutta joista ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata, ovat alkaneet näyttää paljon selkeämmiltä. Sanotaanko nyt vaikka, että siinäpä yksin ihan kiinnostava erikoisala!

IMG_6051

Onhan tää elämä sellaista oman polun etsimistä, että välillä ihan hengästyttää.

Sitten kuitenkin tuntee sydämen sykkeen rinnassaan rauhoittuvan, ja muistaa, että tämä on aivan tavallinen päivä ja aivan tavallinen elämä. Mun elämä.

Kunhan suunta tuntuu oikealta.

IMG_6050

Lähetä kommentti

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne