Arrividerci!

15.6.2016

IMG_2490

IMG_2488

IMG_2493

IMG_2491

IMG_2499

Huomenna vaihtuu maisemat, silllä edessä odottaa lähes kahden viikon matka Italiaan: Manarolaan, Venetsiaan, Firenzeen ja Roomaan!

Olen aika innoissani, koska näistä paikoista olen ennen ollut vain Manarolassa, ja erityisesti Roomaan olen kovasti halunnut viime syksystä lähtien. Toisaalta samaan aikaan olen vähän jännittynyt, kuten nykyään aina ennen matkoja. Ääääääh, koittaisi jo se lähtöpäivä.

Kaikkein eniten odotan, että pääsen istahtamaan alas, kuuntelemaan meren kuohuntaa, haistelemaan meren tuoksua, syömään kilokaupalla pizzaa ja pastaa ja ottamaan valokuvia. On kivaa palata tuttuun ja turvalliseen, mutta päästä myös kokemaan ja näkemään paljon uutta.

IMG_2495

Blogi ei tällä kertaa hiljene loman ajaksi, sillä olen ajastanut esimerkiksi loput Sveitsi-postaukset ilmestymään näiden parin viikon aikana.

Tuntuu siltä, että kaipaisin blogin suhteen hieman uusia tuulia, joten voi olla, että  kesän aikana tulee myös joitakin uudistuksia ainakin blogin ulkonäön suhteen! Saas nähdä, mitä ehtii saada aikaiseksi :).

Viettäkäähän ihana kesäkuu, palaillaan reaaliajassa taas heinäkuun puolella! ♥


2 kommenttia

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne