Välikatsaus

25.4.2016

IMG_0924

Huhtikuun viimeinen viikko. Tämän lukuvuoden kolmanneksi viimeinen klinikkaviikko.

Ihan tavallinen maanantai.

Nousen ylös, keitän kahvit ja istuudun pienen pöytäni ääreen. Tiedättekö, niin paljon on muuttunut siitä kun tammikuussa aloitin klinikan.

IMG_0956

Olin niin epävarma.

Potilaita tutkiessa kysyin jäykästi ne kysymykset, jotka minun täytyi kysyä - tai siis sen osan, jonka muistin kysyä. Tutkiminen jännitti, enkä luottanut itseeni. Jälkeen päin sain miettiä lukemattomia kertoja, kuinka olin unohtanut kysyä ja tutkia sen ja tuon asian. Vaikka edellissyksynä olin tunnollisesti päntännyt kirjaa potilaan tutkimisesta, olin aivan hakoteillä.

Tällä hetkellä asiat ovat jo toisin. Olen vieläkin täysin aloittelija ja tiedän asioista hyvin vähän, mutta olen itsevarmempi.

Uudella polulla itseensä luottaminen ei ollut aluksi niin helppoa.  

IMG_0833

Tänään voin aloittaa uuden viikon luottavaisena siitä, että aion taas yrittää parhaani ja oppia uutta.

Ihanaa maanantaita kaikille ♥

4 kommenttia

  1. Mä odotan edelleen sitä kertaa, potilaan tutkimisen ja haastattelun jälkeen ei tarviis tajuta, et äh tuo jäi tekemättä tai kysymättä 😅 Jotenkin tuntuu, että aina jää jotain muistamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toivottavasti tosta ei saanu sitä käsitystä etteikö mullekin vielä kävis noin.. ^^' Viimeksi tänään taas.. :D -mm. miksen ikinä muista tunnustella kilpirauhasta?-

      Poista
  2. Hehe, ongelma on ilmeisesti molemminpuolinen, koska aina kun mä meen lääkäriin niin unohdan kysyä jotain, mikä oli mielessä. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jes, ehkä sitä sit potilaan roolissakin osaa olla armollisempi ;-)

      Poista

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne