11 FACTS - Liebster Award

14.4.2016

IMG_0896

Elämäni palasia -blogin Vivi bongasi minut lukijoistaan ja pisti liebster award -nimikkeellä kulkevan haasteen eteenpäin. Koska tykkään pohdiskella omaa elämääni, vastasin haasteeseen:

1. Mikä innosti sinut perustamaan blogin? Kun hankin järjestelmäkameran reilu kolme vuotta takaperin, halusin, että mulla on paikka minne koota ottamiani valokuvia. Lisäksi olin jo vuosia seuraillut siskoni pitämää blogia, mikä saikin mut alunperin kiinnostumaan bloggaamisesta. 

2. Kuinka paljon aikaa käytät bloggaamiseen? Riippuu elämän hektisyysasteesta. Bloggaus on mulle harrastus, josta en halua ottaa stressiä. Esimerkkinä kuitenkin: tän postauksen tekoon menee varmaan vähän alle kaksi tuntia. Tällä hetkellä bloggaus on mulle pääosin kuvien ottamista ja niiden muokkausta - Sveitsikuvien käsittelyyn tulee menemään varmaan yli 20 tuntia :D.

3. Mikä on erikoisin taitosi? Tää ei kyllä oo ihan supererikoinen, mutta vastaan, että viulun soittaminen.

IMG_0864

4. Mikä on salainen paheesi? Ei mulla taida olla sellaisia - tai ainakaan ne ei oo salaisia?! Jos mulle annetaan käteen pussi Amerikan pastilleja, en oikein osaa hillitä itseäni.

5. Mitä trendiä inhoat juuri nyt? En mä inhoa, mutta leveälahkeiset farkut ei vaan nappaa. Ehkä yliannostus ala-asteajoilta...?

6. Jos saisit päivän olla joku muu kuin olet, kuka tai mikä olisit? Miksi? En mä oikeastaan haluis olla kukaan toinen edes yhtä päivää. Vaikka voishan se olla aika opettavaista? Tai no... Mä haluaisin olla lintu. Lentäminen olis niin siistiä! 

IMG_0934

7. Millainen on ollut elämäsi onnellisin hetki? Onnellisia hetkiä on ollut niin monta, etten edes kykenisi valitsemaan vain yhtä ♥ Yksi parhaimmista on kuitenkin ollut se, kun sain tietää saaneeni opiskelupaikan, jonka eteen olin tehnyt aivan järkyttävän määrän töitä. Muistan varmaan ikuisesti, kuinka häkeltyneenä itkin Prisman pihalla, enkä välittänyt lainkaan, näkikö joku kohtauksen :D. 

8. Jos sinun pitäisi valita yksi ruoka, jota söisit loppuelämäsi, mikä se olisi? Kanapizza tai Feta-kana-salaatti. En mä oikeasti tiedä...

9. Mitkä ovat mielestäsi kolme parasta ja kolme huonointa luonteenpiirrettäsi? Parhaat: ahkeruus, lojaalius, elämänjanoisuus. Huonoimmat: kärsimättömyys, ajoittainen rauhattomuus ja suorittaminen.  

10. Jos saisit toteuttaa yhden toiveesi sormia napsauttamalla, mikä se olisi? Tällä hetkellä pitkä loma jossain kauniissa paikassa meren rannalla. Ehkä Italiassa. Tai omantyylinen kodikas kämppä merenrannalla.  

11. Mitä asiaa tai tapahtumaa odotat tällä hetkellä? Viime vuodet oon elänyt (tai ainakin yrittänyt elää) päivä kerrallaan. Oon ollut innoissani tulevista reissuista tai kivoista jutuista, mutta ne ei oo enää sumentanut näköä tältä päivältä. Nyt mä ootan sitä, että lähdetään kohta poikaystävän kanssa iltalenkille auringonpaisteeseen ♥
IMG_0887-2

Haasteessa on 4 sääntöä:
  1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa (kiitos Vivi) ja laita linkki hänen blogiinsa.
  2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
  3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa. 
  4. Keksi 11 uutta kysymystä nimitetyille.
Pistän haasteen eteenpäin Krista_llia -blogin Kristalle ja Lekuripäiväkirja -blogin Annille.

1. Auringonnousu vai -lasku? 2. Kaupunki- vai rantaloma? Missä? 3. Mikä on lempiherkkusi? 4. Vaikein opettelemasi asia? 5. Tylsintä ikinä on...? 6. Mitkä ovat aamurutiinisi? 7. Millainen olisi unelma-asuntosi? 8. Mikä on turhin ostoksesi? 9. Mikä on suurin unelmasi tällä hetkellä? 10. Ensimmäinen hauska asia, joka tulee mieleesi? 11.  Mitkä 5 tavaraa pelastaisit ensimmäiseksi jos kotisi syttyisi palamaan?

IMG_0909

4 kommenttia

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne