Kuvia viikonlopulta, fiiliksiä tältä päivältä

16.2.2016

IMG_8653

IMG_8646

IMG_8678

IMG_8679

IMG_8661

Tämä viikko on vähän kiireinen. Koulua, töitä, harrastuksia. Kaipa se on taottava kun rauta on kuumaa, haha. :D

Tänään sairaalan kanttiinissa istuessani katselin hieman haikeasti ulos katon ikkunoista. Aurinko paistoi kirkkaasti ja taivas oli sininen, olisi tehnyt mieli ulos. Toisaalta kahvikuppini kera ja EKG-kirja edessäni olin hirveän onnellinen. Olin onnellinen yhtäkkisestä tauostani, lämpimästä juomasta, valosta, aamupäivällä oppimistani asioista ja ylipäänsä siitä, että viihdyn nahoissani.

Aamuherätyksetkään eivät enää tunnu niin hirveiltä, olen kai tottunut.

Tämä on nyt neljäs viikko klinikkaa, ja kyllä tässä ajassa on arkaan kandiin ehtinyt tarttua ripaus rohkeutta ja tarmoa. Enää ei pelota olla se ummikko, joka ei tiedä mistään mitään, ei osaa kuunnella sydäntä, eikä myöskään keuhkoja. Olen taas päättänyt luottaa itseeni, ja tiedänhän minä, ettei asioita opi pelkäämällä epäonnistumista.

Siispä tällä hetkellä, kun minulle tarjotaan  tilaisuutta kuunnella potilaan sydäntä tai mitata verenpainetta manuaalisesti, minä tartun siihen innolla, enkä toivo stetarieni kuroutuvan kiinni taskuuni.

Nää on näitä oivalluksia, joista tulee ihan hirveän iloiseksi.

Lähetä kommentti

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne