Tänä aamuna minua piristi

20.11.2015

IMG_7315

♥ Joulukynttelikön valo olohuoneessa

♥ Yöpaitana käyttämäni neule, joka ei hiosta lainkaan, mutta on niin lämmin

♥ Illan tuleva saunavuoro

IMG_7278

IMG_7327

♥ Aamukahvi ja luonnonjugurtti myslillä

♥ Siisti hämyisä koti ja ulkona vilkkuvat autojen valot

♥ Se, että on aikaa istua alas ja rauhoittua

IMG_7288

IMG_7293

♥ Se, että heräsin pirteänä

Kyllä, tänään se ihme sitten tapahtui.

Eilen illalla suunnittelin, kuinka heräisin tänä aamuna oikeasti kellon soittoon, enkä torkuttaisi yhtään. Nousisin ylös ja kirjoittaisin postauksen siitä, mikä minua aamuisin piristää - vaikka yleensä minua ei piristä mikään ja aamut ovat yhtä tuskaa. Mutta siitä olisi tullut lyhyt postaus, joten päätin olla hieman positiivisempi. Menin nukkumaan luottavaisin mielin.

Ilmeisesti se auttoi :)

4 kommenttia

  1. Ihme se olisi kyllä mullekin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maailmankaikkeuden balanssin ylläpitämiseksi meitä antiaamuihmisiäkin tarvitaan! :'3

      Poista
  2. Kauniita kuvia! Varsinkin tuo maljakko on minun mieleeni :) Oikein mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!! Olin itsekin aika iloinen kun satuin tuon maljakon kirppikseltä bongaamaan :-)

      Poista

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne