DETAILS

16.8.2015

IMG_4504

Yksityiskohdat on välillä tosi jees.

○ Tällä hetkellä en meinaa saada silmiäni irti tuosta ylläolevasta kuvasta. En vaan kestä tuota ihanaa pastellivärien yhdistelmää ja sitä miten talon asukas onkaan mätsännyt ikkunalaudalle sekä roosan värisen pyyhkeen että nuo söpöt peltipurkit. Tämän lisäksi olen ihan heikkona tuohon vaaleaan turkoosiin.

Kaikesta ihastuksestani huolimatta tämä on kuvaushetkellä ollut vain kuva muiden joukossa, sillä minulla ei ole pienintäkään muistikuvaa, mistä paikasta tai missä tilanteessa olen kuvan räpsässyt.

Ilmeisesti olen kuitenkin nähnyt paikan ihan ominkin silmin - miksen ihastunut siihen silloin?

IMG_4502

IMG_4456

○ Yksityiskohdat värittävät mukavasti kuvavirtaa, johon sekoittuu myös laajemmalla kuvakulmalla otettua kuvia. Ne antavat katseen hetkeksi levätä ja keskittyä vain siihen yhteen olennaiseen juttuun, joka kuvaan on haluttu sisällyttää.

Pikku hiljaa on tullut helpommaksi valita postauksiin ne oikeasti kivannäköiset kuvat, jottei syntyisi aivan totaalista kuvakaaosta. Matkapostauksissa tilanne on kuitenkin hieman hankalampi, kun kuvia on oikeasti monia satoja. Niissä olen ainakin yrittänyt tasoittaa kuvavirtaa juuri tällaisilla hieman yksityiskohtaisemmilla kuvilla.

Alla olevan kuvan katu oli muuten Villefranchessa kotikatumme...

IMG_4952

○ Tämä alla oleva kuva Birkenstockeistani muistuttaa minua siitä, kuinka nämä sandaalit saivat etuvarpaani turpoamaan kaksinkertaiseksi loman ensimmäisenä päivänä, mutta loman viimeiseen päivään mennessä olivat ehtineet tallustella jo monia kilometreja ympäri Ranskan Rivieraa. Tänä syksynä ja ensi keväänä nämä samat sandaalit matkaavat ympäri TYKSin käytäviä.

Niillä on varmasti aika jännä elämä aluillaan.

IMG_5151


Lähetä kommentti

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne