A couple shades of grey

24.7.2015

IMG_4237

Joskus nuorempana useimmat vaatteeni olivat aika värittömiä, tai sellainen kuva minulla ainakin oli.

Sitten alkoi vaatekaapin päivittäminen kirkkaan punaisella, keltaisella, roosalla - oikeastaan lähes millä tahansa muulla kuin harmaalla. Olen onnellinen tästä värikkäästä vaiheestani (vaikka sen myötä kulutustottumuksistani tulikin hieman lepsumpia..), mutta nyt on ilmeisesti tullut taas aika palata tuttuun ja turvalliseen - harmaan eri sävyihin.

Nizzan loman ainut vaateostokseni oli H&M:n 10e mekko, joten maltillisellekin kulutuslinjalle on näemmä tullut taas palattua (whipii!). Loppujen lopuksi tämä harmaa, ehkä vähän yöpaitaa muistuttava riepu oli kuitenkin lomani käytetyin vaatekappale, joten money well spent.

IMG_4236

IMG_3641

Nykyään iloa ei tuota niinkään uusien vaatteiden ostelu, vaan se, että voi tuntea olonsa kotoisaksi jo omistamissaan.

Ja harmaassahan minä viihdyn. Sitä paitsi, kun vaatekaapista löytyy tarpeeksi harmaata, valkoista ja mustaa, näiden ajattomien värien kanssa on helppo yhdistellä myös niitä tehostevärejä.

Joten tulkoon syksyn harmaus ja vesisade, aion vastata haasteeseen samalla mitalla:

harmaiden vaatteiden arsenaalilla ja uusilla kumisaappailla!

IMG_4226

IMG_4229

3 kommenttia

  1. Vieläkö sulla on jotain keltasta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatoin ehkä just heittää mun ainoon keltasen topin pois... :D Hmm, jos tarkoitat sun antamaa keltaista mekkoa niin se saattaa olla Somerolla... xD

      Poista
    2. Haha, ai niin, olin unohtanu sen. xD

      Poista

Copyright © BLUE ZONE
Design by Fearne